6 Kasım 2012 Salı

Webmaster forumu, domain, hosting ve sunucu tavsiyelerim gelinen son nokta

Selam arkadaşlar Webmaster forumu, domain, hosting ve sunucu tavsiyelerim bloguma bugün biraz geç yazı giriyorum umarım beni merak etmemişinizdir.Merak ettiğinizi düşünmüyorumda maksat laf olsun makale uzun olsun hesabı düşündüm.

Şu son süreçlerde neler oldu kim öldü kim kaldı kim sağ kim arif derken sıralamalar bayağı bir değişti, biz yine iyi bir noktadayız ama ben blogum ile hala istediğim yere gelemedim arkadaşlar napalım kızlar yani ... mi olalım.



Neyse, lafı fazla uzatmadan buradan almanya'da yaşayan tencere imalatçısı kuzenimi çok özlediğimi sizlere söylemeden geçemeyeceğim onu çok seviyorum, işte insan kaç gün yaşar ki sevdiklerinden uzaksa birde dünya kaç günlük uleyn.

Ben yine size yeni yazılar gireceğim bu sadece nefes aldığımın farkında olabilmenizi belirtmek adına açılmış bir konudur hoşçakalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder