4 Kasım 2012 Pazar

Kişisel günlüğüm açıldı

Selam arkadaşlar nasılsınız artık buradan sizlere webmaster kimdir ne iş yapar nelere kadirdir, sıvacıya mala ilişkisi ile yakınlık uzaklık derecesi nedir.

Bu tarz soruların cevaplarını güncel bir şekilde sizlere yazacağım, aslında günlük yazmakta pek profesyonel değilim liseyi bile bitiremedim ama gel görki belki birşeyler yazabilirim.

Bugün çok güzel birgündü herşey iyi başladı iyi gidiyordu ancak son dönemlerde biraz boka bağlar gibi oldu, sitelerim  yükselmiyor google bu seferde bana kötü bir sonuç gösterirse hakkında cumhuriyet başsavcılığına ayrımcılık ve haksızlık yüzünden pazartesi günü dava açacağım.


Webmaster forumu, domain, hosting ve sunucu tavsiyelerim başlığını seçmemin nedeni arkadaşlar bu başlıktaki konuları çok okuyor benimde yazılarım okunsun istiyom ya, beni bugüne kadar kim dinledi ki kim okusun.Her ne kadar tatlı, sempatik bir kişiliğim olsada gel görki ifade etme özgürlüğümü istediğim gibi kullanamıyorum ya la, neyse arkadaşlar kısa lafın uzunu bugünlük bu kadar yazacaklarım.

Ama bilmenizide istiyorum, önceleri günlük tutmaya çok özenirdim milletten bi arkadaşım var 27 yaşında hiç evlenmedi aylık 2,500 tl geliri var o bana hep derdi "olum günlük gizlidir günlüğünü bayrak ederek birşeyler elde edemezsin." hep aklıma gelir saatlerce beddua ederdim.En son duydum ki google onada çarpmış olsun be ama artık ben günlüğümü tutacam baba isteyen okur isteyen okumaz çokta tın hmmmmmm.

Neyse ben kaçar, yarın devam edecez takipte kalın la.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder