4 Kasım 2012 Pazar

Sagopa Kajmer Hayatıma Nasıl Dahil oldu ?

Uyku tutmadı hemen bir yazı daha patlatim dedim, konunun içeriğini başlıktan görebilirsiniz.

Arkadaşlar, bana hep derdi arabesk kültürü olan bir şehirde dünyaya gelmişsin kardeşim seni ancak 63 sıtayla iflah eder derlerdi bir noktada doğru evet arabesk şehri burası.

Rap müzik dinliyorum çünkü hoşuma gidiyordu lirikler, hayatımda belirleyeceğim yönler içinde büyük etkileri vardı bana.

Yıl kaçtı tam hatırlamıyorum 2005 2006 olması lazım mahallede bizim bi arkadaş var, ismi tonton melih neyse bigün bunların evinde cd dolduruyoz cezayı felan atıyorum tabi o aralar şey şarkısı vardı medcezir çok hoşuma gidiodu işte melih ile aramızda geçen konuşmaların yazılı ifadesi ;


tonton melih : - 
Ben +


- Knk sagopa kajmerde atalım dinlionmu
+ yok la hiç dinlemedim ben onu
- knk dinlemen lazım çok güzel parçaları var ya.
+ bırak ya kanka ceza gibisi bulunurmu


Neyse önyargılıyım ya hani biraz dinlemedim tabi 1 ay kadar felan sonra tesadüfen bi arkadaşım dinletti üç sefil şair parçasını çok hoşuma gitti ulan dedim harbiden sago iyiymiş.

Yazdığı sözler çok hoşuma gitmeye başlamıştı, sonraları albümünü aldım hala saklarım abim bulup kırmasın diye hepsini yatağımın altında saklarım hala.Neyse işte geri maziye dönelim sagopa kajmer bana o kadar iyi gelmişti ki cezanın artık kel kafasına taktığı kepini dam'a atmıştım.

Sonraları araştırdım bu adam kimdir kimin oğludur nerden geldi nereye gider.

Muhteşem bir biyografisi olan bu mükemmel insan yunus özyavuz artık benim için "müzik" kelimesinin diğer anlamını taşır hale gelmişti, kuvvetmira'da o dönemler bayağı gelenler gidenler oluyordu ancak kuvvetmira'ya dahil olan sadece abluka alarm grubunu beğenmiştim savaş ile leadri sagopa ile bir parça yapmıştı unut dedi hatıram bugün yine dinliyorum şu an yıllardır değişmeyen tek şey 5 dakikalık parçaya 2 dal sigara sığdırabiliyorum.

Hayatımda çoğu şeyi olumlu yönde etkileyen değerli abim yunus özyavuz'a bir kez daha teşekkür ediyorum.

Eskiden kulaklığımızı takıp yatakta sagopa dinlerdik nerdeydi bilgisayar nerdeydi internet ey yavrum ey, artık şu yeni yetmeleri dinlemeyin, sago candır can sagokey :)

Şimdi bana diyeceksin Webmaster forumu, domain, hosting ve sunucu tavsiyelerim bunla ne alakası var ee kardeşim başlığım o benim istersem burada qatarda ki web sitelerinden bahsederim kimi ilgilendirir hadin çav.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder