5 Kasım 2012 Pazartesi

Webmaster forumu açmak moda olmuş!

Günlüğüm merhaba,

bugün biraz yorgun biraz argın biraz mantar küfü çekmiş keş gibiyim, eve kendimi yeni atabildim saat 23:23 olmuş zaten işin yoksa birde sabaha kadar sağ sol ile geyik yap, çalışılmıyor be blog.

Hergün anasını satim bir dünya yol gidiyorum zaten 500T otobüsü ile saatlerce yolculuğa kim göğüs gerebilir ki.Evde uyumadığım uykuyu 500t'de uyuyorum o kadar tatlı, uykucu bir havası var ki inanamazsın ha birde yanında ki tam durakta inecekken kulağında kulaklık varsa seni öyle bir dürtüyor ki, insan insana yapmaz onu be.


500T'ye TUZLA'dan pozitif mutlu bir şekilde binen her kişi 4.levent durağında hırçın bir o kadar asabi şekilde iniyor.Hergün sıkışa sıkışa yolculuk yapmak gerçekten zor be blog, bu otobüse 500'ncü binen Türk benim galiba.

Neyse konumuz şimdi iett değil, ulan her akşam geliyorum sakin kafa biraz bakınayım diyorum herkes bir webmaster forumu açıyor her yeni gün, takıldığım webmaster forumlarında yeni mesajlar ile arama yapıyorum bakıyorum başlıklara xxx. webmaster forumu açıldı felan, ulan kardeşim ne boş zamanınız var ya.

Webmaster forumu açmak kurbanda 16 kişi ortak bir kuzu kesmek gibi birşey, buda nasıl bir örnekse sinir stresten kafayı sıyırdım ne hayal ne empati kurabiliyorum.

Yani söyleyeceğim şudur ki, arkadaş git başka işlerle uğraş ulan yerleşmiş forumlar varken senin neyine webmaster forumu açmak sonra derler bana Webmaster forumu, domain, hosting ve sunucu tavsiyelerim blogunda millete saçma sapan şeyler yağdırıyorsun, napalım ya.

Neyse blogum ya ben biraz gitar çalışim, muck.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder